Ofertă publică pentru încheierea unui contract de vânzare cu amănuntul
În această Ofertă publică, următorii termeni sunt folosiți în sensul următor:
1. Termeni și Definiții
- 1.1. „Cumpărător” – orice persoană (cetățean, întreprinzător individual sau persoană juridică), care prin plasarea unei comenzi (denumită în continuare „Comanda”) pentru achiziționarea și livrarea de „Flori”, „Cadouri” și orice alte bunuri postate pe site-ul web al „Vânzătorului”, informații despre care sunt postate pe „Site-ul”, acceptă (acceptă) această ofertă publică (ofertă) a Vânzătorului de a încheia un Contract de vânzare cu amănuntul.
- 1.2. „Acceptarea Ofertei” – acceptarea deplină și necondiționată a Ofertei de către Cumpărător, prin plasarea unei Comenzi pe „Site-ul Web”, „În rețelele sociale”, „Pe link-ul de plată” și plata acesteia.
- 1.3. „Site Web” – magazinul online https://birdsflowers.md, catalogul în rețelele sociale Instagram (https://www.instagram.com/birdsflowers.md/).
- 1.4. „Contract” – Contract de vânzare cu amănuntul a florilor, buchetelor, coșurilor cadou, alcoolului, certificatelor cadou, baloanelor, decorațiunilor, dulciurilor și oricăror alte bunuri prezentate pe site-ul „Vânzătorului”.
- 1.5. „Bunuri” – un set de flori și alte plante, ambalaje speciale (inclusiv coșuri, cachepots, panglici etc.), fructe, dulciuri, decorațiuni, jucării de pluș, felicitări și alte suporturi de text, precum și cadouri suplimentare prezentate pe site-ul web, aranjate în conformitate cu cerințele Cumpărătorului, folosind abilități floristice profesionale.
- 1.6. „Destinatar” – persoanele specificate de Cumpărător care acceptă florile, coșurile cadou, jucăriile moi și altele livrate.
- 1.7. „Comandă” – cererea Cumpărătorului pentru achiziționarea și livrarea Bunurilor, care conține informații convenite de ambele Părți cu privire la caracteristicile cantitative și calitative ale Bunurilor, precum și ora și locul de livrare a acestora. Lista informațiilor care trebuie convenite de părțile la contract în momentul plasării unei comenzi este determinată de cl. 2 din Ofertă. Cumpărătorul poate plasa o comandă pe site-ul magazinului online sau prin intermediul operatorului la numerele de telefon specificate pe site, în rețelele de socializare, messenger în condițiile prezentei oferte publice. Cumpărătorul, prin plasarea unei Comenzi pentru achiziționarea și livrarea de bunuri, informații despre care sunt publicate pe site, acceptă (acceptă) această ofertă publică (ofertă) a Vânzătorului de a încheia un Contract de vânzare cu amănuntul. Oferta de a încheia un Contract de vânzare cu amănuntul este valabilă pentru orice Flori (și alte Bunuri) (cu excepția Bunurilor sezoniere) pe întreaga perioadă de timp în care informațiile despre Florile respective sunt disponibile pe Site.La confirmarea comenzii de achiziționare și livrare a Bunurilor efectuate în conformitate cu regulile publicate pe Site, Vânzătorul și Cumpărătorul vor încheia un Contract de vânzare cu amănuntul, după cum urmează:
- 1.8. „Vânzător” – persoana juridică „MILANEVA SRL” f/k 1021600012940 denumită în continuare „Vânzător” sau https://birdsflowers.md sau o persoană fizică care oferă un serviciu / bunuri către „Cumpărător”.
2. Obiectul Contractului
2.1. Vânzătorul se obligă să încheie Contractul în conformitate cu lista de prețuri și cataloagele în vigoare publicate pe Site și să organizeze livrarea Bunurilor către Destinatori, iar Cumpărătorul se obligă să plătească pentru Bunuri în termenii și condițiile prezentului Contract. Cantitatea și denumirea Bunurilor vor fi determinate de Comanda Cumpărătorului făcută în conformitate cu regulile publicate pe Site.
2.2 Valoarea totală a comenzii Cumpărătorului (denumită în continuare „Valoarea comenzii”) include prețul de achiziție al Bunurilor, al cărților poștale și al altor produse conexe, precum și costul de livrare către persoanele specificate de Cumpărător.
2.3 În cazul în care Cumpărătorul specifică zone de livrare îndepărtate sau specii rare (sezoniere) de Flori atunci când plasează Comanda, prețul final și alți termeni ai contractului vor fi conveniți prin telefon sau e-mail.
2.4 Bunurile vor fi livrate Beneficiarului la adresa specificată în Comandă. Momentul îndeplinirii Comenzii Cumpărătorului depinde de tipul Bunurilor (buchete și aranjamente florale, buchete de mireasă, coșuri exclusive), condițiile de livrare (livrare în timpul orelor de lucru, livrare în zilele de sărbătoare și pre-sărbători, livrare în afara orelor de lucru), locul de livrare, zona de servicii. O descriere detaliată a condițiilor de livrare a bunurilor către destinatari este furnizată în secțiunea „Livrare”.
2.5 Atunci când plasează o Comandă pe site-ul web al Vânzătorului, Cumpărătorul se angajează să furnizeze următoarele informații de înregistrare cu privire la sine și la Destinatarul Bunurilor: – numele, prenumele, telefonul mobil, e-mailul Cumpărătorului. – numele de familie, numele destinatarului Bunurilor, adresa efectivă de livrare, numerele de telefon de contact, dorințele de livrare.
2.6 Vânzătorul nu este responsabil pentru conținutul și acuratețea informațiilor furnizate de Cumpărător la plasarea Comenzii, inclusiv pentru datele personale specificate de Cumpărător. În cazul în care datele au fost specificate incorect, Vânzătorul nu este responsabil.
2.7 Vânzătorul poate angaja terți pentru a îndeplini Comenzile, rămânând responsabil pentru acțiunile acestora în fața Cumpărătorului și a Destinatarului.
2.8 Vă rugăm să rețineți că este recomandabil să plasați o comandă în avans – cu cel puțin câteva ore înainte de livrare. În cel mai bun caz, cu o zi înainte de plasarea comenzii. În plus, înainte de a plasa o comandă, vă recomandăm să contactați managerul nostru, care vă va răspunde la toate întrebările și vă va consilia cu privire la disponibilitatea bunurilor. Florile sunt bunuri sezoniere. În unele compoziții pot exista modificări de culoare și dimensiune. Substituiri permise în compoziții nu mai mult de 40% din buchetul în sine.
2.9 Se lucrează în zilele de sărbătoare legală: 6,7,8 martie, 13,14 februarie, Ziua Mamei. Livrare la ora specificată nu efectuăm, ceea ce se datorează numărului mare de cereri. În aceste zile livrăm în timpul zilei.
2.9.1. În zilele de sărbătoare: 6,7,8 martie, 13,14 februarie, Ziua Mamei, în cazuri excepționale, înlocuirea culorii trandafirilor sau a altor flori din buchet poate fi făcută fără consultarea clientului pentru livrarea la timp.
2.10. La plasarea unei comenzi în magazinul online, Cumpărătorul consimte la prelucrarea datelor personale proprii și ale destinatarului (inclusiv nume, prenume, număr de telefon) în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova „Cu privire la datele cu caracter personal”. în scopul expedierii cataloagelor, informațiilor despre promoții și oferte speciale. Consimțământul Cumpărătorului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este acordat fără limitarea valabilității acestuia.
2.11. Cumpărătorul, care și-a indicat numărul de telefon mobil la plasarea unei comenzi în magazinul online, prin această acțiune își dă consimțământul de a primi mesaje sms cu conținut publicitar și informațional prin intermediul acestui număr de telefon mobil.
2.12. Oferta publică este un contract între vânzător și cumpărător. Atunci când cumpără pe site / în magazin / prin link-ul de plată – cumpărătorul își dă acordul pentru încheierea unui contract între „vânzător” și „cumpărător” și acceptă necondiționat termenii acestui acord. Acest acord este disponibil în 3 limbi – rusă, română, engleză. Eventualele litigii vor fi soluționate în conformitate cu legislația în vigoare în Republica Moldova direct pe teritoriul de înregistrare a persoanei juridice, și anume în Republica Moldova.
2.13. Prezentul contract de ofertă publică este autentificat de notarul public și are forță juridică la data certificării sale. Această confirmare este faptul existenței tuturor clauzelor din contract.
2.14. Livrarea băuturilor alcoolice se efectuează în conformitate cu legislația în vigoare în Republica Moldova. Nu livrăm băuturi alcoolice după ora 22:00. De asemenea, nu livrăm băuturi alcoolice persoanelor cu vârsta sub 18 ani. În cazul în care curierul are suspiciuni – curierul are dreptul de a solicita pașaportul destinatarului. În cazul în care destinatarul nu are vârsta de 18 ani – „Vânzătorul” returnează produsele alcoolice la magazin, iar Cumpărătorului îi va fi rambursat prețul produselor, cu excepția costurilor de livrare – 60 lei în Chișinău, în Moldova – 6,5 lei per km (vezi p. 3.1.5.).
2.15. Utilizatorul care face o comandă prin telefon, în rețelele de socializare, messenger sau pe site-ul birdsflowers.md – intră automat în baza de date unificată și devine utilizator înregistrat. În viitor, accesul la cabinetul personal este disponibil prin număr de telefon sau e-mail.
3. Drepturile și Obligațiile Părților
3.1 Vânzătorul trebuie să:
3.1.1 Să organizeze în nume propriu sau cu implicarea unor terți livrarea și transferul Bunurilor către Destinatar în conformitate cu Comanda acceptată spre executare.
3.1.2. În cazul în care este comandat serviciul „fotografie livrare cadou”, să trimită fotografia la adresa de e-mail sau messenger/ rețea socială specificată la efectuarea Comenzii în termen de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării Bunurilor. Vânzătorul va fi exonerat de obligațiile aferente serviciului „fotografie livrare cadou” în cazul refuzului verbal al Destinatarului de a face o fotografie.
3.1.3. În caz de calitate necorespunzătoare a Bunurilor, ia măsuri pentru a asigura satisfacerea pretențiilor Cumpărătorului legate de calitatea necorespunzătoare a Bunurilor: rambursează integral sau parțial suma de bani plătită de Cumpărător pentru Bunuri sau organizează livrarea din nou a Bunurilor de calitate corespunzătoare către Destinatar. După ce Cumpărătorul a furnizat fotografii ale lipsei de conformitate a calității Bunurilor. Deoarece florile sunt bunuri perisabile Reclamațiile privind calitatea necorespunzătoare a bunurilor sunt acceptate exclusiv la adresa poștală a „Vânzătorului” – info@birdsflowers.md nu mai târziu de 4 ore de la livrare. Dacă intervalul de 4 ore a fost depășit, „Vânzătorul” are dreptul de a refuza „Cumpărătorului” o rambursare și orice compensație. Acest alineat nu se aplică baloanelor. Nu garantăm durata de viață a baloanelor. Baloanele și în special heliul sunt sensibile la fluctuații de temperatură / curenți de aer. precum și la obiecte ascuțite / colțuri. Nu putem ști cum și din ce motiv un balon s-a dezumflat sau s-a spart. Faptul de a transfera numărul de baloane din comandă către „Destinatar” plasează automat tranzacția în categoria „Finalizată cu succes”.
3.1.4. După transferul Bunurilor către Destinatar, informează Cumpărătorul cu privire la finalizarea Comenzii prin intermediul unui mesaj sms sau al unui apel la numărul de telefon sau la adresa de e-mail specificate de Cumpărător la momentul plasării Comenzii. Dacă în termen de 3 (trei) ore de la trimiterea de către Vânzător către Cumpărător a unei notificări privind finalizarea Comenzii nu sunt primite obiecții din partea Cumpărătorului, obligațiile Vânzătorului în temeiul prezentului Contract se consideră îndeplinite.
3.1.5 În cazul în care Destinatarul refuză să accepte Bunurile sau în cazul în care acestea nu sunt disponibile la locul de livrare la momentul convenit în Comandă, persoana care livrează Bunurile este obligată să accepte Bunurile pentru păstrare, cu notificarea Cumpărătorului prin telefon sau e-mail specificat la plasarea Comenzii. Cumpărătorul este obligat să primească Bunurile acceptate spre păstrare în termen de 24 de ore din momentul acceptării lor spre păstrare la ora și locul indicate de către Vânzător, cu excepția cazului în care părțile convin un alt termen, sau să convină asupra unui nou termen de livrare, sub rezerva achitării unei taxe de livrare repetată de 60 lei în Chișinău sau în Moldova conform tarifelor. La expirarea termenului menționat, Contractul va fi considerat ca fiind îndeplinit cu deducerea a 50% (Cincizeci la sută) din valoarea Bunurilor.
3.2 Vânzătorul poate
3.2.1 Să rețină prețul integral al Comenzii în cazul în care Cumpărătorul indică o adresă inexistentă sau incompletă a Destinatarului, cu excepția cazurilor când, prin acordul Părților, Cumpărătorul plătește pentru livrarea repetată (în sumă de 60 lei în orașul Chișinău, sau în Republica Moldova conform tarifelor). a Bunurilor la adresa specificată.
3.2.2. Să livreze Bunurile la o adresă diferită de cea indicată în Comanda Cumpărătorului, cu condiția ca noua adresă și ora de livrare să fie convenite cu Destinatarul.
3.2.3. Să refuze livrarea fără a restitui Suma plătită pentru Comandă sau, cu acordul Părților, să primească o plată suplimentară din partea Cumpărătorului pentru costul de livrare sau costul Bunurilor, dacă Cumpărătorul specifică o locație incorectă a Destinatarului.
3.3 Cumpărătorul trebuie
3.3.1 Să plătească Suma Comandată înainte de livrarea Bunurilor către Destinatar, în conformitate cu termenii și condițiile Comenzii plasate de Cumpărător. Cumpărătorul poate plăti pentru Bunurile comandate în una dintre următoarele modalități descrise în secțiunea „Livrare și plată” la https://birdsflowers.md.
3.3.2 Rambursează Vânzătorului orice costuri suplimentare suportate din vina Cumpărătorului înainte de îndeplinirea obligațiilor Vânzătorului.
3.3.3 Furnizați date personale reale ale dumneavoastră și ale destinatarului, precum și specificați decontarea în funcție de locația destinatarului. În cazul în care destinatarul nu se află la adresa de livrare sau decontarea a fost specificată incorect – Vânzătorul trimite Cumpărătorului un link de plată pentru costul serviciilor suplimentare de livrare. În caz de refuz al plății – Vânzătorul are dreptul de a anula unilateral contractul de vânzare. Să returneze buchetul la vitrină. Iar Cumpărătorul are dreptul de a retrage comanda din magazin în termen de 24 de ore de la momentul refuzului de a plăti costurile suplimentare.
3.3.4 În cazul în care a fost aleasă rubrica „Este o surpriză, nu sunați înainte de livrare” și curierul nu a găsit destinatarul la locul de livrare – curierul poate contacta telefonic destinatarul și duce comanda 1 dată la o altă adresă (În limitele orașului Chișinău, sau orașul de livrare). Doar dacă valoarea comenzii este mai mare de 1000 lei. Dacă valoarea comenzii este mai mică de 1000 lei – Vânzătorul are dreptul să ceară Cumpărătorului să achite serviciile suplimentare de curierat, iar Cumpărătorul se obligă să le achite cât mai curând posibil. În cazul în care Cumpărătorul refuză să plătească costurile suplimentare de livrare – Vânzătorul are dreptul de a rezilia unilateral contractul și de a expune bunurile la vânzare, unde Cumpărătorul are dreptul de a ridica el însuși comanda în termen de 24 de ore de la momentul refuzului de a plăti pentru livrare.
4. Termeni și Condiții Suplimentare
4.1 Prezentul Acord intră în vigoare la primirea de către Vânzător a Comenzii Cumpărătorului și rămâne în vigoare până la îndeplinirea integrală de către Părți a obligațiilor care le revin în temeiul și decurgând din Acord.
4.2 Prin plasarea unei Comenzi, Cumpărătorul certifică faptul că termenii și condițiile din prezentul Contract și alți termeni și condiții specificate pe site-ul https://birdsflowers.md. La momentul încheierii Contractului, acestea sunt acceptate de Cumpărător fără nicio obiecție și corespund voinței sale valabile în calitate de Cumpărător. La momentul plasării Comenzii, Cumpărătorul a înțeles sensul termenilor, cuvintelor și expresiilor utilizate în prezentul Contract conform definiției și (sau) interpretării lor legale în conformitate cu legislația Republicii Moldova.
4.3 Ce dificultăți pot apărea în timpul livrării cadourilor? Printre cele mai frecvente probleme care pot apărea în procesul de livrare a bunurilor sunt următoarele
– Destinatarul este plecat în interes de serviciu pentru o perioadă. În acest caz, curierul îl sună, află în cât timp va ajunge la adresa specificată, îl așteaptă și livrează cadoul;
– Interfonul din casa în care locuiește destinatarul nu funcționează;
– Curierul nu răspunde la ușă;
– Destinatarul refuză să accepte cadoul.
În caz de dificultăți, contractantul îl contactează pe cumpărător, iar cumpărătorul îi indică ora și adresa la care și unde îi este mai convenabil să livreze buchetul. Dacă destinatarul refuză să accepte cadoul, administratorul nostru contactează Cumpărătorul prin conversație telefonică sau corespondență în unul dintre mesageri, indicând motivul refuzului cumpărătorului de a accepta cadoul. În acest caz, comanda este trimisă înapoi la magazinul Vânzătorului, sau curierul duce comanda la o altă adresă, la un alt destinatar (Cumpărătorul sau orice alte persoane specificate de Cumpărător în corespondență). Dacă cumpărătorul refuză să schimbe adresa sau destinatarul în oricare dintre aceste cazuri, comanda este considerată complet finalizată. Livrarea repetată se plătește suplimentar în valoare de 60 lei în interiorul orașului Chișinău, în interiorul Republicii Moldova conform tarifelor de 6,5 lei pe km. (a se vedea punctul 3.1.5.).
5. Compoziția Buchetului și Înlocuirea Florilor
5.1 Buchetul, compoziția, coșul, pe care Cumpărătorul le-a ales în catalogul nostru, vor fi realizate de florariști cât mai asemănător cu fotografia de pe site. Dorim însă să atragem atenția asupra faptului că toate buchetele (coșurile) sunt realizate manual de florari, deci este posibil să existe o ușoară abatere de formă de la fotografia prezentată pe site. Nu uitați că fiecare floare este diferită. Florile nu pot fi similare între ele.
5.2 În cazul în care florile, fructele etc. solicitate nu se mai găsesc pe stoc, ceea ce se întâmplă foarte rar, managerul nostru va contacta Cumpărătorul prin telefon sau electronic indicat în cerere și va oferi opțiuni pentru înlocuirea bunurilor.
5.3. Dacă nu putem contacta Cumpărătorul prin telefon sau prin e-mail, florarul nostru va realiza un buchet cu înlocuirea bunurilor lipsă cu bunuri de aceeași calitate și valoare. În același timp, combinația de culori pe care ați ales-o este păstrată în întregime. Acest lucru ne permite să vă livrăm cadoul fără întârziere.
5.4 În cazul în care comanda este urgentă – „day in the day”, și nu există componente în stoc, iar livrarea este necesară imediat, florarii noștri selectează bunuri similare, maxim similare și realizează un buchet (coș) din acestea. În acest caz, costul bunurilor rămâne același, iar acesta are un design cât mai asemănător cu cel original.
Politica de Returnare
Florile sunt bunuri perisabile, prin urmare nu sunt supuse returnării și schimbului. Orice modificări ale florilor, care au fost făcute de florari la cererea Cumpărătorului – aduc florile într-o stare în care nu au fost achiziționate (tăiate, scurtate, pictate etc.) – lipsind astfel Vânzătorul de posibilitatea de a face o returnare către Cumpărător. Această regulă se aplică și baloanelor gonflabile. Returnarea și schimbul altor bunuri de calitate corespunzătoare este posibilă în termen de 14 zile, în baza legislației în vigoare în Republica Moldova.
La achitarea mărfurilor cu cardul bancar, rambursarea este posibilă doar pe cardul de pe care a fost efectuată operațiunea, după plata electronică nu este posibilă emiterea unei rambursări în numerar. Termenele de creditare pot varia de la 1 la 30 de zile lucrătoare, în funcție de vechimea tranzacției, banca emitentă și altele.
Detaliile Vânzătorului
Vânzător „MILANEVA SRL” – birdsflowers.md
Cod fiscal: 1015600042397
Adresa juridică: rep. Moldova, Chișinău, str. Grenoble 130/3 ap 11
Adresa efectivă (magazin) rep. Moldova, Chișinău, str. Sciusev 69
Tel. +373 79 540 540
E-mail info@birdsflowers.md